Lavio CLP 150
50 litrů

Lavio CLP 150

průmyslový převodový olej ISO VG 150 s EP přísadami

» detailní popis

Kód: 120163
Výrobce: Lavio
Dostupnost: skladem - na našem výrobním skladě
Vaše cena 4 093,00  
Ceníková cena 4 093,00 Kč  
Při odběru 2 ks a více 3 765,56 Kč  
Při odběru 4 ks a více 3 560,91 Kč  
+ -

Produkt je dostupný i v těchto baleních

10 litrů869,00 Kč 
20 litrů1 705,00 Kč 
volně62,47 Kč 

Ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Průmyslový převodový olej s EP přísadami na mazání průmyslových převodovek s vysokým namáháním. Kvalitní základové oleje a speciální aditiva zajišťují snížení opotřebení, velmi dobré protikorozní vlastnosti železných i neželezných kovů, antioxidační vlastnosti, zabraňují pěnění, umožňují vyšší únosnost mazacího filmu a chrání před tvorbou pittingu a prodlužují životnost zařízení.

ISO VG 150; ISO-L-CKC; DIN 51517–3 (CLP); AIST (US Steel) 224; AGMA 250.04 EP; David Brown S1.53.101

SK: Priemyselný prevodový olej s EP prísadami na mazanie priemyselných prevodoviek s vysokým namáhaním. Kvalitné základové oleje a špeciálne aditíva zaisťujú zníženie opotrebenia, veľmi dobré protikorózne vlastnosti železných ako aj neželezných kovov, antioxidačné vlastnosti, zabraňujú peneniu, umožňujú vyššiu únosnosť mazacieho filmu a chránia pred tvorbou pittingu a predlžujú životnosť zariadenia.

PL: Przemysłowy olej przekładniowy z dodatkami EP do smarowania przemysłowych skrzyni przekładniowych o dużym obciążeniu. Wysokiej jakości oleje bazowe i specjalne składniki uszlachetniające zapewniają mniejsze zużywanie, bardzo dobre cechy przeciwkorozyjne metali żelaznych i nieżelaznych, przeciwutleniające, zabraniają spienianiu, zapewniają większość skuteczność smarowania i zabraniają powstaniu pittingu, przedłużają też żywotność urządzenia.

EN: Industrial transmission oil with EP additives for the lubrication of industrial gearboxes with high load. Quality base oils and special additives ensure a reduction in wear, excellent anti-corrosion properties for ferrous and non-ferrous metals, antioxidant properties; they prevent foaming, allowing for a higher resistance of the lubricant film and protection against pitting and extended service life.